ראש מועצת שלומי: "הבטיחו לנו ממ"דים, אבל לקחו את הכסף"

אייל ראובן No Comments on ראש מועצת שלומי: "הבטיחו לנו ממ"דים, אבל לקחו את הכסף"

ראש מועצת שלומי, גבי נעמן ב"מהדורת הבוקר": "כל הלילה הרגשנו שאנחנו באזור לחימה. הממשלה הנוכחית הבטיחה תקציבים לבניית ממ"דים בצפון, אבל לצערי הכסף הלך למקומות אחרים. איזה ערך יש להבטחות של הממשלה?"

צילום: פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גבי נעמן, ראש מועצת שלומי – היישוב בגליל המערבי הסמוך לגבול עם לבנון שספג הלילה את ירי הרקטה – שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר, ומתח ביקורת על הממשלה שלדבריו הפרה את התחייבותה לתקצב בניית מרחבים מוגנים לכאלף מתושבי היישוב שאינם מוגנים.

בפתח הריאיון אמר נעמן: "אנחנו חיים באשליה שהכל שקט. אני חושב שזו השנה המשמעותית ביותר שחווינו בשנים האחרונות. כבר יותר מחודש עם ישראל נתקל בירי, חדירות, אירועי טרור במרכז הארץ וכרגע גם בגבול הצפון והכל רועש. אני לא מבין מאיפה האדישות".

הוא תיאר את האירוע הלילה מנקודת מבט של תושב היישוב השוכן בצמוד לגבול: "אתמול ב-12 בלילה שמענו שתי נפילות באזור שלומי בשטחים פתוחים וב-2 בלילה ירי של כ-60 פגזים שצה"ל יורה ושלומי והסביבה שומעים את זה ולמעשה כל הלילה היינו בשגרת מלחמה".

הוא נשאל מה לדעתו צריך לעשות אחרת והשיב: "ברור שצריך לשמור על השקט בגבול, אבל אני כן מצפה משר הביטחון וצה"ל לספק הגנה לכאלף משפחות שאין להם ממ"דים. אתמול בלילה אלף משפחות ישנו במדרגות. כל הממשלות הבטיחו לנו לסדר את זה, ובממשלה החדשה גם הגדירו את זה בהחלטת ממשלה ובתקציב המדינה, רק שלמיטב הבנתי לקחו את חלקו הגדול של הכסף הזה והעבירו לאשקלון לבנות ממ"דים וסכום לא מבוטל לטובת תיקון הגדר ביו"ש. זה לא יכול להיות".



0 תגובות